2017(e)ko maiatzaren 10(a), asteazkena

2017-05-13, Bilbo Kantari berezia

Datorren Larunbatean, hilak 13, hileko bigarren larunbata denez, BILBO KANTARI izango dugu. Oraingoan, baina, berezia izango da. Bilboko Arkeologi Museoarekin batera antolatu dugu. Maiatzaren 18an Museoen Nazioarteko Eguna izanik, egingo dituzten ekitaldien artean, BILBO KANTARI BEREZIA ere egongo da.

Beti lez, KALDERAPEKOtik abiatuko gara 20:00etan. Ibilbidea ez da guztiz ohikoa izango, Bilboko leku esanguratsuetatik baizik, Museoko kideen partetik geldiune bakoitzean azalpenak izango ditugularik.



Ibilbidea:
  1. KALDERAPEKO
  2. UNAMUNO PLAZA
  3. ARKEOLOGI MUSEOA
  4. ZAMUDIOKO ATEA
  5. ERRONDA
  6. SANTIAGO PLAZA
  7. PLAZA BARRIA

Jarraian ibilbidea doakizue:


Eta hemen azalpen historikoen iazko dokumentua:

Eta hemen 2017ko azalpen historikoen dokumentua:

1 iruzkin:

  1. Aupa!

    Se acerca el segundo sábado de mes y se celebrará BILBO KANTARI, pero en esta ocasión será un poco especial porque, en colaboración con el Museo Arqueológico de Bilbao, se ha organizado un itinerario de siete postas donde además del canto nos ofrecerán explicaciones desde el punto de vista histórico.

    El comienzo será, como siempre, a las 20:00h desde Kalderapeko. Se adjuntan dos imágenes, en una de las cuales se especifica el itinerario y en la otra se aporta el documento con las explicaciones históricas que se utilizó en el año 2016.

    Ondo ibili,

    ErantzunEzabatu